Cikgu Ahmad Amirudin


Cikgu Ahmad Amirudin

"Orang biasa, pendapatan luar biasa"


Dengan satu keputusan yang mudah dan berkata YA pada satu peluang, segalanya berubah. Pada awalnya beliau langsung tidak nampak akan peluang yang ada di depan mata tetapi dengan satu kepercayaan 'peluang selalunya datang dalam keadaan kita tidak bersedia' telah membuatkan Ahmad Amirudin Mohamed atau lebih dikenali dengan nama Cikgu Amir mengambil keputusan menyertai UPTREND.

" Saya buat keputusan untuk berjaya ( make it happen and do not care what the people said ) dan saya belajar dari hari kehari , berani dan tidak malu menerima segala kritikan dan kegagalan hingga akhirnya dengan semangat yang ada, Alhamdulillah...hari ini saya sangat bersyukur pada Tuhan, rezeki yang datang dari punca yang tidak disangka-sangka. Setiap hari dapat duit dalam perniagaan UPTREND. Pendapatan yang jauh lebih baik dari pendapatan yang saya perolehi dari perniagaan konvensional yang saya jalankan lebih dari 5 tahun"

"Saya memilih untuk melakukan UPTREND kerana ingin melihat pembaharuan dalam hidup. Bagi saya 'U say the same, U stay the same' and 'U do the same, U get the same', jadi saya memberi peluang pada diri saya untuk mencuba perniagaan ini"

"Kita ada 1001 alasan untuk gagal, tetapi kita hanya perlu satu sebab shaja untuk berjaya dan kalau kita ingin melihat perubahan, jadilah perubahan yang kita inginkan kerana tiada orang yang gagal dalam kehidupan melainkan dia memilih untuk gagal dan kegagalan yang sebenar adalah kegagalan mencuba"



#petikan dari majalah Apprentice keluaran pertama, May 2007.

MLM Jutawan Uptrend Usahawan Network Marketing Millionaire

You can leave a response.