Anda Sudah Silap...

Oleh: Zamri Nanyan


Saya kecewa!
Kecewa kerana idustri MLM yang sepatutnya menjadi suatu hadiah yang hebat bagi setiap orang yang mencari peluang untuk berjaya, tidak menjadi kenyataan kepada majoriti yang menyertainya.

Saya faham yang saya sepatutnya berfikiran positif… itu yang diajar oleh semua pemimpin MLM, tetapi saya rasa topik yang hendak saya bincangkan ini pun penting bagi saya meluahkan apa yang saya fikirkan dan apa yang ingin saya sampaikan.

Saya lebih kecewa kerana terlalu banyak kesilapan yang dilakukan, bukan sahaja di kalangan mereka yang terlibat dengan MLM, malah juga di kalangan mereka yang hanya melihat di tepian.
Jadi, apakah kesilapan yang saya maksudkan? ....

Sebenarnya petikan ini saya ambil dari e-book yang diedarkan oleh saudara Zamri Nanyan dari RahsiaMLM.com jadi anda boleh terus download disini
secara percuma....selamat membaca...

You can leave a response.