Uptrend Network

Uptrend ialah sebuah syarikat Malaysia yang menggabungkan kekukuhan sistem MultiLevel Marketing dengan keglobalan dan kepantasan internet dalam E-commerce. Uptrend telah mula beroperasi pada bulan April tahun 2004 iaitu 3 tahun yang lepas dan telah melahirkan lebih 18 orang jutawan. Uptrend telah banyak kali mendapat pendedahan media massa terutamanya dari surat khabar dan rangkaian televisyen utama. Dengan barisan kepimpinan yang mesra mewujudkan suasana kerja yang santai dan ceria.

Rasanya tak perlu diterangkan banyak-banyak tentang syarikat ini kerana anda semua boleh melayari sendiri laman webnya iaitu www.uptrend2u.com atau pergi terus ke sesi penerangan yang banyak diadakan di seluruh negara kerana tujuan blog ini ditulis bukan untuk mempromosikan syarikat ini. Saya akan lebih banyak menceritakan langkah-langkah yang saya ambil dan liku-liku yang saya tempuhi. Saya akan zahirkan disini susah senang menjalankan perniagaan MLM...

sekian ...

You can leave a response.

3 Responses to “Uptrend Network”

  1. Anonymous says:

    akum,,uptrend menggunakan sistem pairing...iaitu binari system...maksudnya ada pair ada duit..taukah anda yang binary sist diharamkan di malaysia..dan anda tidak akan dapat potong income upline anda..berhati-hatilah...dan lebihkan ilmu...saya berani potong jari kalu anda dapat potong income cikgu amir n aizan...lagi satu,diorang 001 uptrend masuk uptred dgn pakej platinum rm+-(1400) pada tahun 2005,anda masuk tahun 2007 sudah 3200++..dan harga akan naik dan terus naik...sampai takda orang akan masuk lagi...so duit anda itu,,,kompany yang dapat..lagi satu..kalau dah 30 orang jutawan...cuba cek aset company?? naper 25 ribu jer...n naper masih menyewa dari tgkt 6-16 wisma chan yok on???...dan saya pasti tahun dpn atau 2 tahun lagi..cuma tgl tgkt 6 jer..saya bukan negatif..cuma payplan ini adalah tidak adil pada orang baru...sekian tq

  2. firdaus says:

    memang anda tidak faham dan kuurang memahami tentang sistem uptrend. tak usah nak sumpah tuk potong tangan jika anda tidak faham akan sesuatu perkara. income cikgu amir memang orang bawah boleh potong, sebab ianya mengikut kedai yang dibeli. jika ambil bronze bila nak kaya. ambil banyak2 paltinum. tapi kena pandai cara, bukan pakai hentam. hidup berniaga kena guna akal bijaksana baru kelas.

  3. leomadrig says:

    askum...
    nama sy ali,sy tahu dan penah dgr tentang uptrend ini.tp sy x pnah nak berminat join.jadisy telah masuk ke dalam satu company investment di pusat bandar kl.dan saya lihat pulangan dari investment ini lebih lumayan berbanding investment lain.dan sy tahu ramai jutawan uptrend sedang cuba untuk jadi billionaire.jadi untuk mengembangkan cite2 tue,kita kene melipat gandakn duit kita.bagaimana?sy tahu u pn nak jadi jutawan dalam masa dua tahun lagi.tp sy lihat dan ini adalah bukti depan mata sy,pelabur ini melabur dalam masa sebulan boleh jadi jutawan dah.so,the potential is there.many people x sedar tentang pelburan ini.

    sekian terima kasih