Pertama kalinya...

Assalamualaikum...dan salam keusahawanan...

Pertama sekali, segala puji bagi Ilahi kerana dengan limpah kurnianya saya dapat gak menulis kat sini setelah beberapa lama tertangguh. Keduanya ribuan terima kasih kepada insan tersayang Siti Zanariah bt Sirmadi yang banyak memberi sokongan dan sangat memahami impian saya. Seterusnya kepada kedua ibu bapa saya Kamal b Ali dan Ainun bt Bakar yang walaupun kurang menyokong keputusan yang saya buat tapi saya sangat berbesar hati kerana kalian berdua tidak sekali-kali membantah keputusan yang telah anakmu ambil. Blog ini dinamakan Tunas Jutawan atau Seeds Of Millionaire untuk memberi inspirasi kepada saya untuk terus berusaha sedaya-upaya untuk mencapai impian saya menjadi seorang Jutawan dalam perniagaan Uptren Network. Kepada anda, tunas jutawan semua yang sudi membaca blog ini saya sangat terhutang budi andai sudi tuan-tuan dan puan-puan untuk mencoretkan sebaris dua comment untuk panduan saya...Semoga apa yang kita semai hari ini akan membuahkan hasil yang lumayan untuk kita semua...

Akhir sekali...

" lets breaking our personal best"

You can leave a response.

One Response to “Pertama kalinya...”

  1. Anonymous says:

    hehe...sori baby...

    sy tau, sy ni slalu sakitkan ati awk je...

    tp caya la...takde niat sy...

    sy sokong ape je awk buat, sy akan toong mana yg bleh sy buat utk awk...

    sayang awk...